måndag 6 april 2009

Gbg Granit!!!

Söndagen bjöd på strålande väder så jag och Fidde bestämde oss för att denna dag var ämnad för project...
Medans dom andra i crewet var och borstade nytt var det Mellby som fick börja dagens bravader och problemet Mobsters SS fick äran att vara först ut på dagen.
Efter ett fåtal press kändes det som att det skulle kunna gå vägen och vips så satt dead pointen till vänster sloopern och foten kom på plats allt annat är svart och sen stod man där med ett flin=)
Fidde hade ett par bra press men höger foten hade svårt att sita kvar, Nästa gång


Fidde siktar in sig på bra Juggar på Mobsters SS

Färden bar vidare till Enter the Dragon där mitt första press var det bästa hitills på detta otroligt fina problem, Fidde sparade krafter inför hans största proect Norrlands Guld.
Ett par riktigt bra press så vågar jag nästa lämna garanti för att han skickar nästa gång.


Sista sluttaren är hittad, bara skicka skiten..

Fidde hänger ut i stil på skogens finaste?

Rökmoln fanns inte bara förr....

Efter att huden nästan var borta bestämde vi att fjällbo lockade och Fidde ville se vad det diskuteras så hettsigt om på nätet och vi inspekterade repklättrare och High voltage innan vi gick och hängde på Skotofobi, rök av på toppen igen.
Mer paddor och utvilad så sitter den nästa gång.

Vi gick sedan vidare för att känna på klassikern Vodoo väl där ville Fidde köra på Kraftkalas SS
och precis som jag misstänkte var flashen ett faktum tills jag lurat honom att flytta handen och han rök av toppen, borde hållt käften kanske.
Men nästa gång så sitter den nu fick han ge upp pga ett överdrivet blodflöde och inga mer plåster.


Fidde greppar toppen på kraft kalas SS

Tackar för en grymmt najs dag i solen...Next time!!!

4 kommentarer:

  1. Skitsnygga bilder Ted!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ponta

    SvaraRadera
  2. Shit vad najs! Låter som er dag var toppen. Idag beger jag mig till Seglora för att inviga sportklättrandet för i år. Ska bli kul! Hörs!

    SvaraRadera
  3. Jippie! Snart får ja borra två stycken enfingershål i "Daniels kluriga sva"

    SvaraRadera
  4. För jävla fina bilder dude!

    SvaraRadera