tisdag 7 april 2009

Session i Seglora!


Pär bestiger "Historiskt fet"
Jag och Pär tog en morgonsession till mitt favoritställe Seglora, ny berget, för lite sportklättring för omväxlingens skull. Vädret bjöd väl inte på det bästa förhållandena med närmare nollan och mulet. Kändes som regnet hängde i luften under hela morgonen.
Pär sportklättrade för första gången och fick såklart blodad tand för detta. Stark är han också.
Vi körde på lederna "Lenas led", "Historisk fet" och "Henry". Mycke klättring under förmiddagen och massa kaffe. Precis som det ska vara. Under veckan kommer allt gå tillbaka till det normala och crashpaden hänger med ut!
Nära mellan fikaplats och klättring

1 kommentar:

  1. Sköna bilder!

    Åsa heter jag och arbetar på Markbladet (en lokatltidning i Marks kommun).
    Vi håller nu på att producera ett magasin (Markguiden) som vi släpper en gång er år.

    Jag skulle behöva komma i kontakt med personen som plåtat bilderna i detta bloginlägg.

    Maila mig på asa.olsson@markbladet.se så berättar jag mer!

    Tack på förhand!

    SvaraRadera