måndag 7 september 2009

Dont call it a comeback......

Hallå alla Sendare och sendiatas nu var det dags för att kasta upp lite bilder från min "Gammla" kamera här på bloggen ;)
Nu kommer det blandat från olika helger temat är tjörn och för mig 2 nya spotts och ett äldre men lika fint..
Det är bara att se och hylla mina hjältar och hjältinnor Mad Respect till alla mina vänner ni vet vilka ni är inga nämnda och inga glömda.... kul att se er igen!!!





Ponta tar sikte på den sloopiga crimpen på ett numera avklarat galet project på tjörn/mastenväggen Grattis!!!






Kim Hänger loss på Martins arete på Tjörn/spökklippan Starkt jobbat Kim - it´s all in your head...


Kim På ett Sjukt coolt problem på Tjörn/Nya stället nästa gång sitter den Kim Garantin e utlovat för ett fett skick!


Jocke Hänger på en najs arete på nya stället. Fan gubben den sitter nästa gång i samband med Fa hetsen på "Smulan" ;)

På återseende i skogen bland paddor och blixtar.,,,

Ted

4 kommentarer:

  1. FA!!! FA!!! FA!!!

    Jocke

    SvaraRadera
  2. Fiiiina bilder teddy!!!

    Kul med lite bilder på det "nya" stället!!! Jocke och Kim ...ni sätter era problem där nästa gång! Tänk också på hur mååånga orörda problem det finns kvar på det nya stället!! Nu när Jocke och jag rensat och sågat har många fina linjer dykt fram...och de väntar på oss.

    Mitt projekt som sattes (bilden överst) skall heta "Attack Decay Sustain Release" (ADSR) (För dom som knappat på analoga synthar från -70 och -80 tal vet vad det är. För er som inte pillat: ADSR är en parameterinställning hos synthar. ADSR kan förklaras som stegring, sänkning, hållnivå och avklingning.
    ADSR reflekterar lite hur detta problem var/är. Graden får jag fundera över.

    Tack alla för en skitkul helg!!!!

    Pontus

    SvaraRadera
  3. Damn vilka snygga bilder Ted! Hoppas på att få sätta det Next time:) kul o träffa dig igen!

    K

    SvaraRadera
  4. Btw... Pontas hår är ju helt underbart på första bilden!!

    K

    SvaraRadera