tisdag 12 juli 2011

Solklinten - projekt och annat

Här kommer lite bilder från Solklinten då jag, Kim och Walker hade en session där. Walker jobbade på ett läckert projekt som fortfarande väntar på en FA! Jag gjorde även en tur några dagar efteråt för att leta nytt. Hittade många fina väggar och block. Brännde även av ett par problem som var mycket fina.
Så....lite mer bilder från Solklinten...


En av alla fina väggar uppe på Solklinten. Ett par hårda linjer som väntar på FA.


Walker borstar upp ett av alla sina fina projekt.


Starten på projektet. Foto: Kim S


Walker på projektet. Foto: Kim S



En hög fin heelhook. Foto: Kim S


Walker på ett av cruxen. Foto: Kim S



Jag på ett fint problem på ett av alla de block som finns i skogen.



Jag bränner av en ny slabb. Solklinten - Tjörn

3 kommentarer:

  1. Ser suveränt fint ut, kan knappt bärga mig till hösten...

    SvaraRadera
  2. Wow! Hur hittar ni allt? Måste ta en tripp dit snart. Hur mycket finns det där uppe?

    Petter D

    SvaraRadera
  3. Vi hörde rykten om en Tjörntopo. Stämmer detta?
    Vi ser fram emot att testa era nya områden uppe på Tjörn.

    /O.P

    SvaraRadera