måndag 23 mars 2009

Almenäs

Mulet, få plussgrader och superstick bjöds det på när Ted, Ponta, Jocke och jag tog vårt pick och pack för att klänga och fika i skogarna vid Almenäs i Borås.
Hygget blev det och en bra uppvärmning på 13 dec...ja för de flesta iaf. Ted drömmer nog mardrömmar ett tag till om detta problem.
Dagens höjdpunkt för min egen del och säkert för andra också var när Ted fann superbeta på Dream On. Jocke slängde in flashkortet. Jag själv kom upp efter några tuffa press och till slut Ponta också. Riktigt cool linje med roliga moves!
Detta firades sedvanligt med kaffe och bulle. Klockan tickade på och jag fick bege mig hem medans pôjkarna fortsatte på Tuppjuck. Hoppas det gick bra för er. Ryktet säger det.

Här kommer lite sköna bilder från dagen!


Ted på 13 dec


Jocke på Elsas arete



Ted på Dream On

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar