måndag 11 maj 2009

Blod, svett och Tjörn


Martin hänger på sloapern på Blown Away
Jag och Martin passade på att njuta av solen ute på Tjörn igår. Men inte bara sol utan också kraftig vind vilket generade lite extra spänning när paddorna blåste bort lagom till urtoppningarna.
Blod sprutade också då Martin började med att får en hyfsat stor flapper på Teds arete och jag själv fick i stort avbryta klättringen efter 2 blodfontäner på mina fingrar efter dagens dummaste flopp från Blown away.
Båda hade vi också glömt tejp i Göteborg vilket gjorde att vi fick lite sightseeing i Bleket och Rönnäng. Men tejp och plåster hittade vi iaf på Ica.

Martin pressar sig på Animal
Prestationer då??
Jo, Martin skickade det mesta men drömmer nog fortfarande mardrömmar om dynon som han vid varje press hängde i juggen...men damp i backen...eller i vattnet också. Vinden bjöd även Martins padda på en flygtur ner i träsket...
Jag själv lyckades äntligen skicka mitt projekt, Teds arete. Dessutom var jag snöpligt nära på Blown away, men trodde jag var hemma lite för tidigt och damp ner och sedan var det färdigt...nästa gång!!!
Vi passade även på att känna på Animal (Fuck like a beast). Långt kvar men kul att prova!

Bra dag och tack för sällskapet Martin!

Martin flyger på en fin dyno

Lifestyle!!!!

Mr Tejp har varit framme...

4 kommentarer:

  1. Får be om ursäkt att det inte går att klicka på bilderna, men jag och datorer är inte bästa kompisar... =)

    SvaraRadera
  2. Har ni inga IT konsulter på Junis som kan hjälpa till? ;)
    Sköna bilder btw..
    Va på "Nya Utsikten" igår o körde nytt, kommer rapport här i kväll.

    SvaraRadera
  3. Najs bilder Johan! Mycket blood...bra....då har ni tatt i!:)

    Ser fram emot dina bilder Jocke! Vi måste dit nån kväll/helg! Finns ju mkt nytt kvar!
    Lite sugen på de höga grejerna vid "SjöUtsikten" och även under masten.

    Ponta

    SvaraRadera
  4. Vilka bra bilder! ...jag blir ju inte ett dugg sugen på att klättra...*hrmpf*

    SvaraRadera