tisdag 2 juni 2009

Blåsig session på Hönö


Dan, Sari och jag tog en snabbsession till Hönö eftersom vädret visade sig vara på topp!
Men till vår stora förvåning så stod håret vågrätt i vinden. Snabbt försökte vi hitta klippor i lä men till vårt förtret fanns det inga.
Valmetväggen fick sig besök istället för att värma upp och sedan köra en del på Traktor. Vidare gick vi för att köra på sittstarten till Psykmoppe, rikt
igt rolig sittstart som inte ser så mycket ut för världen. Avslutningsvis tog vi oss lite smått blåsta och frusna till Möte i Västindien, problemet jag hatar mest i hela världen. Till min stora förvåning letade jag nu efter den övre crimpen men med brist på tick var det inte lätt. Jag är rätt säker på att dan skickar denna under sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar