måndag 22 juni 2009

Sommar & Sol på Öckerö

Dan och jag tog chansen att bättra på brännan och samtidigt klättra lite på Öckerö.
Förmiddagen bjöd på klarblå himmel och näst intill vindstilla och en temperatur på ca 20-22 grader.

Vi började med att värma upp på rakt upp varianten på "My little yellow". Vidare för att köra på "Metal", som jag faktiskt fick sänt! Dan gjorde några starka och bra press på "Allt eller inget". Den sitter nog snart. "Pantat murbruk" murade fast oss backen i stort sett.

Dagen avslutades med "Laborghini", Dan skickade denna stabilt. Sedan kom dagens citat under pressen på "Öckeröhoppet" då jag kläckte ut mig: - "Jag tar dig i hålet".... detta i situationen när Dan skulle göra ett press och jag hoppade ner i det scary hålet som man kan riskera att trilla ner i. Dagen avslutade med tåhävningar på "Curling".

Jag kom också på ett nytt ordspråk i och med Dans tick på Lamborghini: -"Den passade dig som fisken i handen"

Dan på "Allt eller inget"

Fightingface på Metal
Öns mest kända hopp!

2 kommentarer:

  1. Själv har ja suttit på 5 uteserveringar och druckit öl i solen :)

    Jocke

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl din sommarkur för att sända i sommar förstår jag =)

    SvaraRadera