söndag 7 juni 2009

Nationaldagsfirande i Seglora med efterfest på Tjörn

Mycket klättring har det blivit i helgen och man får ta tillfälle i akt att klättra med Dan nu när han är hemma över sommaren.
Lördagen bestod av sportklättring i Seglora. Vårt sätt att fira Svenska flaggans dag. Jag blev glad när jag äntligen fick bestiga "Henry" på led. Nytt projekt uppsatt för min del är "Arkiv X". Pär hängde på också. Nästa gång får han komma i bättre form och lämna förkylningar hemma och så.
Idag, söndag, åkte jag och Dan upp till Tjörn för att känna på projekt och andra problem vid Mastenväggarna. Mycket blev skickat av båda, men dagens höjdpunkt för egen del var areten, som Jocke skickade förra veckan, som jag till slut lyckades sända. Dan skickade av ett projekt som tidigare i veckan blev uppsatt.

Go helg och stort tack pôjkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar