lördag 31 oktober 2009

Dagens Ilandsproblem

Har ju nu flyttat ut från staden och mitt på den väg jag kör varje dag har jag sett en vägg, har alltid trott att det skulle kunna gå att göra något på det cleana facet men aldrig riktigt hunnit att stanna upp och utforska närmare.

Så kom dagen då jag hjälpte min vän Johan att flytta lite bröte från en lya till en annan med utsikt över nästan hela utbys granit väggar, vart sjukt sugen på att köra lite men tiden fanns inte riktigt till denna dag.

Satte mig i bilen och styrde skutan hemmåt, stannade bilen vid väggen och upptäkte att det minsan kan gå att göra nått, fram med borstar och efter två samtal med Ponta så uppmanades det till att hämta Canonen för här måste dokumenteras.

Slabb rakarn var bra mycket hårdare än vad jag hade förväntat mig så nu har jag skaffat mig ett ordentligt vinter projekt som går under arbetsnamnet "Stjärndebatten"
Kom ut o kör med mig den som fortfarande har själen kvar och skiter i att problemet ligger precis vid vägen och inte har 3*


Ted På Projektet "Stjärndebatten"

Samma man och samma sten ;)

Gött med lite höst nu igen....

6 kommentarer:

  1. Ser mycket intressant ut!!! :)

    SvaraRadera
  2. Jo och det e det verkligen...packa hela ligan och kom ut och gör mig sällskap i ensamheten...utlovar ingen flash för någon men en rolig stund på en av annebergs finest....

    SvaraRadera
  3. En slabb asså! Kan vara ytterst intressant efter att ha varit i överhängsmekkat Albarracin:)

    Padde

    SvaraRadera
  4. Bra borstat, ser nästan proffsigt ut :)

    Jocke

    SvaraRadera
  5. Ser najs ut! Vill gärna hänga på den!

    Välkommen hem Padde...stark som ett svin nu antar jag! Grattis till 7c´n!!!

    Lite nytt hittades på Tjörn igår. Bla en fet slabb, hög och tunn + branta grejer för de jävligt starka.

    SvaraRadera