onsdag 14 oktober 2009

Tjörn en riktigt go måndag i oktober

Som sagt så drog vi till Tjörn mitt på dan, och jag hade en av de bästa/roligaste/skönaste klätterdagarna på LÄNGE.
Både Kim och Ponta fick repeterat Johans goa slabb "Survivor"
Kim har ångest på "Agony"
Ponta på sina sjyssta väggtur. Han tjatade om att jag skulle testa, men kommer nog låta honom ha den ifred, jag är helt enkelt för kort..
Videokameran fick oxå följa med.

Vill avsluta med att meddela att ja fått ett nytt favoritöl :) Ocean IPA ( Indian Pale Ale) Från ett bryggeri i Göteborg. Testa och tyck till.
Som dom skriver på baksidan av flaskan; "gyllengul ale, med en väl markerad beska och arom från givmilda givor av amerikansk och engelsk humle"

3 stjärnor, och det kan ingen motsäga sej.....

5 kommentarer:

  1. Snygga bilder Jocke!!!

    Nån måste testa vägg turen ju!!!!
    Gör du det Jocke så lovar jag att dricka en såndär äcklig öl!!
    Skall borsta upp väggturen till höger. Ser hårdare ut men verkar fin!

    Dom vid sjöväggarna längtar jag efter!!!! Vill springa ner och borsta de höga slabbarna med! Repet får hänga med i helgen.

    Gött att se dig kämpa hårt igen Kimsan!! Du sätter den i helgen!

    Ses ju i morrn på frukosten!!! :)

    Akta dig för att sätta stjärnor Jocke!!!!! Du vet vad som kan hända! ;)


    Ses i morrn!


    Pontus

    SvaraRadera
  2. Haha, du för kort???!! Vad är jag då?En jäkla hob?
    Snyggt Jocke med black o white bilden, har en förkärlek till det:)
    Ölen du nämner, bryggs det i en viss bostadsrätt i Kortedala? Eller
    finns den på Bolaget? ;)
    Ses sen alla:)
    /Kimbo

    SvaraRadera
  3. Btw, Jocke... Du måste testa väggturen nu!! Vill se Pontan svepa
    öl... Händer inte varje dag!

    SvaraRadera
  4. Om Kim är en Hob får väl jag sträcka mig till en...tomtenisse?? Kim klagar ju alltid på att jag är skäggig nu ju...

    Helgen hade ju varit trevlig...men tyvärr är jag i Halstahammar och badar badtunna... Får bli en annan dag =)

    Peppad som fan för i eftermiddag!

    Finns ölen i alkoholfritt Jocke?? =)

    Johan

    SvaraRadera
  5. Slapp dricka ölen denna helgen!!! YES!!! ;)

    SvaraRadera